Content Marketing and Communication Strategy
O Ερωτας στα χρονια του Κορωνοιου
«Ο Covid-19 ζει στο διαμέρισμά μου τις τελευταίες 15 ημέρες. Κοιμάται εκατοστά από το κεφάλι μου και ξυπνάει δίπλα μου. Αναπνέω την ανάσα του. Πάντα ήμουν απρόθυμος να αποκαλέσω το διαμέρισμά μου «σπίτι» εδώ στην Κατάνια. Τα τελευταία 10 χρόνια διασχίζω τη Μέση Ανατολή, φωτογραφίζοντας πόλεις, τους κατοίκους τους και τις συγκρούσεις που έχουν καταστρέψει […]
Ψηφιακη αφηγηση: Γιατι η καλυτερη ωρα ειναι τωρα
Του Τάσου Οικονόμου Ο Χρόνος έχει έναν συγκεκριμένο ρόλο, γενικά, στο πεδίο της αφήγησης. Είναι πάντα εκεί, με την παρουσία του διακριτική. Παρών, αλλά σιωπηλός. Στο κάδρο μεν, όμως σε δεύτερο πλάνο. Μία γερασμένη, σχεδόν καμπουριασμένη φιγούρα, η οποία ανεβάζει και κατεβάζει την αυλαία της παράστασης, παρακολουθώντας τις προετοιμασίες του θιάσου, παρατηρώντας τους πρωταγωνιστές να […]
Storytelling rules!
Του Πέτρου Μποτσαράκου Η ψηφιακή μας επικοινωνία είναι μια εκδοχή αλλά η πιο σύγχρονη εκδοχή της επικοινωνίας μας. Και η ψηφιακή αφήγηση είναι μια εκδοχή αλλά η πιο σύγχρονη εκδοχή της αφήγησης. Χρησιμοποιεί τα ψηφιακά εργαλεία, είναι πολυμεσική και διαδραστική και μπορείς να την μοιραστείς. (Digital. Transmedia. Multimedia. Interactive. Share.) Ακόμη κι αν πρόκειται για […]
Το impact του κορωνοϊου στη διαφημιση και το marketing
Του Μιχάλη Παρεδράκου Εν όψει της παγκόσμιας πανδημίας μπορεί να φαίνεται τελείως ασήμαντο να επικεντρωθούμε στο πώς όλο αυτό επηρέασε το digital storytelling στο marketing και τη διαφήμιση… Το γεγονός, όμως, δεν αλλάζει! Ξαφνικά μέσα σε μια στιγμή από το πουθενά, ένας αόρατος στο μάτι ιός άλλαξε το πλανήτη μας και τις ζωές όλων μας. […]
Ψηφιακη αφηγηση στην εποχη του κορωνοϊου
Του Λουκά Γ. Κατσώνη Λίγο-πολύ, όλες οι κυβερνήσεις ανά τον κόσμο προσπάθησαν να επικοινωνήσουν μηνύματα καθοδήγησης στους πληθυσμούς τους, προκειμένου οι άνθρωποι να προστατευθούν από τον κορωνοϊό και να ακολουθήσουν κανόνες υγιεινής και κοινωνικής αποστασιοποίησης. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα μηνύματα αυτά, ειδικά όταν πρόκειται για οπτικοακουστικά έργα, είναι όσο το δυνατόν πιο απλουστευμένα και συναισθηματικά […]
Ψηφιακη αφηγηση και δημοσιογραφικος λογος: Οχι πια ερασιτεχνες, μονο επαγγελματιες
Του Κώστα Κυριακόπουλου “Μόνον οι ιστορικοί και κάποιοι άλλοι ειδικοί θα χρειάζεται στο μέλλον να μαθαίνουν να γράφουν και να διαβάζουν” Vilem Flusser Αν μελετήσει κάποιος τα επαγγέλματα που είναι απολύτως συνυφασμένα με την κουλτούρα των συνεχών αλλαγών, σίγουρα θα πρέπει να συνυπολογίσει τη δημοσιογραφία. Ένα επάγγελμα ταυτισμένο με όλες τις μεγάλες αλλαγές που έχουν […]
COVID-19 & MEDIA: Οι λεξεις, οι ηρωες και τα νοηματα
Του Άκη Τάτση Η πανδημία του κορονοϊού αποτέλεσε μια τεράστια πρόκληση για όλο τον δημοσιογραφικό κόσμο παγκοσμίως. Όπως σε κάθε μεγάλο γεγονός, έτσι και στην προκεμένη περίπτωση, κινητοποιήθηκαν οι μηχανισμοί των δημοσιογραφικών οργανισμών, για την κάλυψη σε καθημερινή βάση των εξελίξεων που συγκλονίζουν τον πλανήτη. Βέβαια δεν έλειψαν τα λάθη, οι υπερβολές, και οι παραφωνίες […]
Οι ψηφιακες μας ιστοριες εσπασαν την καραντινα
Του Σεραφείμ Ντούσια Ο κόσμος που γνωρίζαμε φαίνεται πλέον διαφορετικός. Επομένως προκύπτει ότι και ο τρόπος που απεικονίζουμε τις νέες μας πραγματικότητες αλλάζει. Ακόμα κι αν φαίνεται ότι όλα έχουν τεθεί σε παύση, γνωρίζουμε ότι η ανάγκη κοινοποίησης ιστοριών είναι μεγαλύτερη από ποτέ. Η ψηφιακή αφήγηση είναι ένα εργαλείο που δίνει σε όλους, ανεξαρτήτως επαγγέλματος, […]
Η ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ COVID-19
Σε μία εποχή μεγάλων προκλήσεων, δεν θα μπορούσε να μείνει αναλοίωτη η ψηφιακή αφήγηση. Όχι μόνο αυτό, βρίσκεται και στο επίκεντρο των γεγονότων, καθώς ζωτικό μέρος της καθημερινότητας σε συνθήκες κοινωνικής απόστασης, οι οποίες συμπυκνώθηκαν στη φράση «Μένουμε Σπίτι». Το ECI (Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Επικοινωνίας) δεν θα μπορούσε εξ ορισμού να παραμείνει αμέτοχο στην αλλαγή παραδείγματος, […]
SIR Project: Πανευρωπαϊκη ερευνα για το πως τα ΜΜΕ αντιμετωπιζουν τις ποινικες υποθεσεις
Το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Επικοινωνίας (ECI) και το Ερευνητικό Κέντρο «Αθηνά» συμμετέχουν σε πανευρωπαϊκή έρευνα που διοργάνωσε το Πανεπιστήμιο της Βιέννης σχετικά με τη μεθοδολογία, τη νομοθεσία και την πρακτική που ακολουθούν τα ΜΜΕ σε όλη την Ευρώπη για τη δημοσιογραφική κάλυψη των ποινικών υποθέσεων. Στο Ελληνικό σκέλος της πανευρωπαϊκής έρευνας αξιολογήθηκαν δημοσιεύματα που έγιναν το […]